The best Side of علت ورم كردن لثه

Wiki Article

درصورت عدم درمان بیماری پریودنتال و التهاب لثه پیشرفت آن سبب می شود تا به بیماری پریودنتیت دچار شوید.

سلام.دخترم چند روزی هست دردشدیدی روی مچ پاش داره و کنارقوزک پاش کمی ورم کرده و کبودشده.ممنون میشم راهنمایم کنین که نیاز به مراجعه بیمارستان هست یانه باسلام

با سلام الان نزدیک دو سه روزه خانمم پای چپش از روی پنجه پاش ورم کرده و کبود شده بردمش دکتر سرم و سوزن واسش نوشته ولی روز ب روز بدتر میشه باید چ کنم پیش چه متخصصی برم

 در این باره گفت‌وگویی با پروفسور کامران آزما، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و استاد دانشگاه داشته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.  

یه ماه هم پام گچ گرفتم ولی باز هم ورم دارم و دردش هم شدیدتر شده .خواهش میکنم راهنمایی کنید.ممنونم

۱۰ علامت هشدار‌دهنده و خطرناک بیماری لثه نشانه‌های خطرناک بیماری لثه بیماری لثه می‌تواند در هر سنی ایجاد شود، اما احتمال ابتلا به این بیماری در بین افراد بزرگسال بیشتر است. اگر این بیماری در مراحل اولیه آن تشخیص داده شود، آن را می‌توان با مراجعه به دندان پزشک درمان کرد. اگر شما با علائم زیر مواجه شدید، لازم است به منظور درمان بیماری لثه به دندانپزشک مراجعه کنید.

در غیر اینصورت باعث آسیب رسیدن به مینای دندان میگردد .جرم های سخت و سفت دندان نهایتا منجر به از چرا لثه ورم میکند بین بردن لثه، ورم لثه دور دندان می شود و این امر منجر به خونریزی لثه می شود.

به طور کلی باید گفت که درمان پای ورم کرده، به علت و تشخیص مشکل زمینه‌ای آن بستگی دارد. 

از علائم این بیماری دندان های شل، عفونت بین لثه و دندان، قرار نگرفتن درست دندان های مصنوعی در جای خود و جداشدن دندان ها از یکدیگر می باشد.

سلام جناب دکتر مچ پام بر داخل باد کرده است وهیچ دردی ندارد ولی پام از حالت عادی درامد خواهش مندم پاسخ دهید مشکلش چیست

یاعرض سلام من املی هستم جواب پیام را نداده اید منتظر جوابم هستم. ایا باید انرا بندم یا گچ بگیرم اتل بگیرم .درد خیلی کم اندک اگر فشار بدهم جلو قوزک ورم را دلیل ورم کردن لثه .

در ضمن معاینات منظم به منظور پاکسازی دندان ها انجام خواهد گرفت. همچنین درست کردن دندان های آسیب دیده می تواند به بهداشت دهان کمک کند. برخی از مشکلات دندان شامل دندان کج که ممکن است پاک کردن جرم و پلاک های دندان را سخت تر کند و در نتیجه مشکلات لثه بدتر خواهد شد.

اگر عفونت پیشرفت کند، در نهایت ممکن است دندان خود را از دست داده یا برای برداشتن آن به دندانپزشک نیاز داشته باشید.

سلام من به خاطر حساسیتم به لاکتوز دچار التهاب روده میشم گاهی ولی حال عمومیم خوبه و مشکلی ندارم داروییم مصرف نمی کنم فقط پرهیز خوردن شیر دارم ..اصلا نمیخورم چون تا بخورم اسهال میگیرم و سرفه میکنم حتی شیری که تو کیک یا هر چیزی دیگه باشه ، حالا یک ماهی هست که مچ پام ورم کرده یکیش کمی ولی یکی بیشتر جدیدنم احساس می کنم توی پاشنه پام یه برآمدکی دردناک درومده به نظرتون این یه مشکل بزرگه ؟از ترس یه مریضی بزرگ دکتر نرفتم دیگه

Report this wiki page